0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden & retourneren

      VERZENDEN / RETOURNEREN / RUILEN

      Goed dat je op je gemak de kleding met de kinderen wilt passen en eventueel wilt combineren om zo de leukste outfits voor je kids te maken. Is het artikel niet naar wens of is de maat niet naar wens? Geen probleem want bij Hedgehog & Deer kun je de artikelen binnen 14 dagen retour sturen. Alleen retouren met een ingevuld retourformulier worden in behandeling genomen. 

      Laten we ons samen bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op ons milieu. Samen kunnen we een verandering teweeg brengen. Maak bewustere keuzes, shop slimmer en retourneer minder. Om deze reden kun je bij ons niet gratis retourneren.

      Artikelen in de sale kunnen niet geretourneerd worden. Hier ontvang je een tegoed voor.

      Verzenden

      • Binnen Apeldoorn (+10 km), Gratis verzending
      • NL: Tot 100 euro: 3,95 verzendkosten, boven 100 euro: GRATIS
      • BE: Tot 100 euro: 6,95 verzendkosten, boven 100 euro: GRATIS

      Retour Sturen

      U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen, na deze melding heeft u 14 dagen op het product te retourneren. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.

      De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.

      • Voeg ingevuld retourformulier toe aan het pakket.
      • Voeg de pakbon bij de retourzending. Zo weten we waar deze vandaan komt. 
      • Artikelen dienen in de oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden, met aangehechte prijskaartjes.
      • De kosten voor de retourzending zijn voor de afzender.
      • Na ontvangst van de retourzending, controleren wij de teruggezonden artikelen en betalen wij je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.
      • Artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn. De artikelen worden ook niet teruggenomen als deze gewassen zijn, er zelf een gebrek getracht is te herstellen, de gebruiksaanwijzing/gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
      • Indien de bestelling  gratis is verzonden en je wilt een deel van de bestelling retourneren waardoor het nieuwe orderbedrag uitkomt onder de gratis verzendingsgrens, dan komt de gratis
        verzending te vervallen. Dit verrekenen we met je retour.
      • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

      Ruilen

      • Stuur een email naar [email protected] Geef het factuurnummer aan en vermeld welk artikel je wilt ruilen en wat het nieuwe gewenste artikel of de andere maat is.
      • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij het nieuwe artikel kosteloos op.
      • De kosten voor de retourzending / ruiling zijn voor de afzender.
      • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

      Klachten

      Heb je een klacht? Meld je klacht dan z.s.m. via de email naar [email protected] Stuur een omschrijving en een foto van de klacht naar ons. Je ontvangt dan een bevestiging van de melding van ons per mail.

      Het artikel dient vervolgens binnen 2 werkdagen na het melden van de klacht retour te worden gezonden naar ons of langs brengen in de winkel. Na ontvangst van het artikel zullen we het beoordelen en nemen we binnen 24 uur contact met jou op ter afhandeling van de klacht. De eventuele kosten van de retourzending zijn voor rekening van de afzender.

      Reserveren

      Heb je een tof item gezien, en wil je deze niet mis lopen? No worries! Wij willen met alle plezier een outfit voor je reserveren!

      Stuur een email naar [email protected] en geef daarin aan welk artikel je wilt reserveren, welke maat en op welk telefoonnummer we je kunnen bereiken. We reserveren jouw artikel kosteloos maximaal 4 werkdagen. 

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »